torsdag 23. oktober 2008

Working class hero

Idag er en sensasjonell dag for meg som sivilarbeider. For første gang tror jeg at jeg med hånden på hjertet kan si at jeg har gjort en full dags arbeid. Okei, jeg har sett 4 episoder Flight of the Conchords, noe som kanskje ikke er vanlig sløvetid i arbeidstiden andre steder, men her på bruket har jeg vært i sving like mye som de som er ansatt, sånn røflig. Og det skal man være stolt av, syns jeg. Derfor er jeg det. Conchords got it goin on, kudos til Le Pett. Nå har jeg en fem minutts pause, og så skal jeg jobbe faktisk. Ja, jeg har måttet foreta litt av en omstillingsprosess idag. Men noen må gjøre det, dette landet går ikke rundt av seg selv, med bankkatastrofer og annet griseri hvor enn man snur seg. 

1 kommentar:

Karsten sa...

jeg skal gi deg bank-katastrofe, jeg